ΚΕΔΙΒΙΜ - Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • ΚΕΔΙΒΙΜ
    • Πληροφορίες για το ΚΕΔΙΒΙΜ
      • Σκοπός
      • Όργανα διοίκησης
    • Ρυθμιστικό πλαίσιο
    • Πολιτική Ποιότητας
      • Πολιτική Ποιότητας Εκπαίδευσης
    • Πολιτική προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
  • Προγράμματα
    • Όλα τα προγράμματα
      • Προσφερόμενα
      • Αρχείο προγραμμάτων
      • Ανά μέθοδο υλοποίησης
        • Εξ αποστάσεως
        • Διά ζώσης
        • Blended
      • Ανά θεματικό πεδίο
        • Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
        • Γεωργικές Επιστήμες και Κτηνιατρική
        • Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
        • Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
        • Κοινωνικές Επιστήμες
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Πολλαπλά Επιστημονικά Πεδία
        • English Courses
    • Χρήσιμα έντυπα
    • Πιστοποιητικά Επιμόρφωσης
    • Τρόπος διδασκαλίας
  • MOOC
  • Μητρώο Εκπαιδευτών
    • Κανονισμός Μητρώου Εκπαιδευτών
    • Αίτηση ένταξης στο μητρώο
  • Συνεργασίες
    • ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ.
    • INGENIUM University
  • E-Learn
    • Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
    • Εγχειρίδιο Χρήσης
  • Αίτηση
    • Αίτηση συμμετοχής σε πρόγραμμα
  • English (United Kingdom)

Bringing Simplicity and Transparency to Financial Services

Curabitur mi dui, sollicitudin a tellus vitae, malesuada scelerisque sem. Phasellus ut porttitor diam. Praesent commodo urna purus, ac blandit felis finibus at. Vestibulum vestibulum nunc neque.

Περισσότερα...

ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ.

Δομή Διασύνδεσης και Σταδιοδρομίας Πανεπιστημίου Κρήτης

Στο διαδικτυακό portal της ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ. θα βρείτε τις δράσεις της Δομής, πληροφόρηση για θέσεις εργασίας,  μεταπτυχιακές σπουδές, υποτροφίες και θέματα σταδιοδρομίας καθώς και τους συνεργαζόμενους φορείς εργασίας και πρακτικής άσκησης.

 

Δείτε ΕΔΩ το Μνημόνιο Συνεργασίας με τη ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ.

 

Ιστοσελίδα της ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ.

Bringing Simplicity and Transparency to Financial Services

Curabitur mi dui, sollicitudin a tellus vitae, malesuada scelerisque sem. Phasellus ut porttitor diam. Praesent commodo urna purus, ac blandit felis finibus at. Vestibulum vestibulum nunc neque.

Περισσότερα...

MOOC

new intro pyhton sifakis

Το πρόγραμμα «Εφαρμογές στη Γλώσσα Προγραμματισμού Python» του ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Κρήτης είναι ένα ολοκληρωμένο ετήσιο μονοπάτι μάθησης, που ξεκινά από το απόλυτο μηδέν και φτάνει μέχρι την ανάπτυξη σύγχρονων εφαρμογών. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν βήμα-βήμα τις βασικές έννοιες της Python (αριθμητικές πράξεις, συμβολοσειρές, λίστες, δομές ελέγχου, συναρτήσεις, λεξικά, σύνολα, αρχεία, modules) και προχωρούν σε πιο προχωρημένα θέματα όπως αντικειμενοστραφής προγραμματισμός, διαχείριση εξαιρέσεων, ανάλυση και οπτικοποίηση δεδομένων με numpy, pandas και matplotlib, γεωχωρικά δεδομένα και χάρτες, καθώς και στατιστική επεξεργασία πραγματικών datasets.

Στη συνέχεια, το πρόγραμμα εστιάζει στην πράξη και στις εφαρμογές του προγραμματισμού: δημιουργία διαδραστικών web εφαρμογών με Streamlit, ανάπτυξη εφαρμογών γραφικού περιβάλλοντος (GUI), εισαγωγή σε βάσεις δεδομένων με SQLite, επεξεργασία εικόνας και ανίχνευση κίνησης με OpenCV, δημιουργία και σάρωση QR codes, βασικές τεχνικές κρυπτογράφησης, αυτοματοποίηση εργασιών (email sender, μεταφραστής, WhatsApp εφαρμογή), ακόμη και απλά παραδείγματα drone programming. Το πρόγραμμα συνδυάζει βιντεοδιαλέξεις, αρχεία υλικού, σειρές ασκήσεων και Python Challenges, ώστε κάθε εκπαιδευόμενος να μπορεί να χτίσει σταδιακά τις δεξιότητές του και να φτάσει στο σημείο να σχεδιάζει και να υλοποιεί πλήρεις, λειτουργικές εφαρμογές για την εργασία, τις σπουδές ή την καθημερινότητά του.

Projects 2024-2025

https://www.youtube.com/playlist?list=PLnTTgHKAu8E9n3K76YPlM73JTasPAyVLL

Projects 2023-2024

https://www.youtube.com/playlist?list=PLnTTgHKAu8E_WqIpXRrdXB7ZPC6HWLRrT

 

new final intro Vretoydaki

Η ενίσχυση των ψυχογνωστικών και κινητικών δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία

 Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι καθοριστικής σημασίας για την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μέσα από τη βελτίωση των μικρών μυϊκών κινήσεων των χεριών και των δακτύλων, τα παιδιά κατακτούν βασικές δεξιότητες, όπως το γράψιμο, το ντύσιμο και τη χρήση εργαλείων. Επιπλέον, οι κινητικές δεξιότητες συνδέονται άμεσα με τη γνωστική και γλωσσική τους ανάπτυξη και αποτελούν βασικά προαπαιτούμενα για την επιτυχία στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνική τους ζωή. Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες σχετίζονται με μια σειρά σημαντικών λειτουργιών (εκτελεστικές) οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε, να οργανώνουμε, να ξεκινάμε και να ολοκληρώνουμε εργασίες. Επίσης, φαίνεται ότι οι διαδικασίες μάθησης όπου το σώμα εμπλέκεται ενεργά επιδρούν σημαντικά στην πρώιμη γλωσσική ανάπτυξη και θεωρούνται πιο ανώτερες από τις διαδικασίες μάθησης που δεν αφορούν την εμπλοκή του σώματος του παιδιού. Κατά συνέπεια, τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται καθημερινή εξάσκηση με αναπτυξιακά κατάλληλες λεπτές κινητικές δραστηριότητες, ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν με επιτυχία τον μετέπειτα σχολικό τους γραμματισμό, να χτίσουν την αυτοεκτίμησή τους, την αυτονομία τους αλλά κυρίως τις δεξιότητες που θα χρειαστούν αργότερα στη ζωή τους. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει θεωρητική ανάλυση και πρακτικές δραστηριότητες, προσφέροντας μια πολύτιμη πρόταση για γονείς και εκπαιδευτικούς που θέλουν να ενισχύσουν τις λεπτές κινητικές δεξιότητες των παιδιών τους ή/και των παιδιών της τάξης τους. Με πλούσιο υλικό που βασίζεται στην έρευνα και την εμπειρία, πυροδοτεί σημαντικούς παιδαγωγικούς προβληματισμούς στην κατεύθυνση της ενίσχυσης των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων των παιδιών η οποίες με τη σειρά τους λειτουργούν ως βασικό υπόστρωμα στην ανάπτυξη της αυτονομίας τους (γνωστικής, συναισθηματικής, κινητικής), παρέχοντας τους τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους με αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα.

Η καλλιέργεια των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία. 

 

anastasiadis mooc

 

Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: Μετασχηματίζοντας τον τρόπο που μαθαίνουμε και διδάσκουμε».

 

1.Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου

Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί αποκλειστικά με τη μέθοδο της Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (MOOC), παρέχοντας τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στον χώρο, τον χρόνο και τον ρυθμό των επιμορφούμενων.

 Στο περιβάλλον μάθησης του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α [EDIVEA.NET] θα έχετε τη  δυνατότητα:

α. Να αλληλεπιδράσετε με το εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕΞΑΕ.

β. Να βιώσετε την εμπειρία της συνεργατική μάθησης από απόσταση αξιοποιώντας το Learning Social Network (LSN),  με απώτερο στόχο τη δημιουργία κοινότητας μάθησης των συμβούλων εκπαίδευσης.

γ. Να ολοκληρώσετε την αξιολόγηση (τεστ) της κάθε διδακτικής ενότητας

2. Προϋποθέσεις Επιτυχούς Ολοκλήρωσης – Πιστοποίηση Επιμόρφωσης 

Οι επιμορφούμενοι για να ολοκληρώσουν με επιτυχία την παρακολούθηση του επιμορφωτικού προγράμματος θα πρέπει να έχουν επίδοση τουλάχιστον 80% στα Τεστ των Διδακτικών Ενοτήτων (ένα για κάθε Διδακτική Ενότητα).

Η επιτυχής ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος οδηγεί στην απόκτηση Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το πιστοποιητικό επιμόρφωσης χορηγείται σε ηλεκτρονική μορφή.

 3. Επικοινωνία

Για οποιοδήποτε θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία του ΕΔΙΒΕΑ στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

INGENIUM University

Η ευρωπαϊκή συμμαχία INGENIUM, με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο του Οβιέδο, περιλαμβάνει 10 πανεπιστήμια που εκτείνονται σε όλη την ήπειρο. Η Συμμαχία υποστηρίζεται από μια μεγάλη ομάδα συνδεδεμένων οργανισμών, η οποία στην Κρήτη περιλαμβάνει την Περιφέρεια Κρήτης, το Εμπορικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, το Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας (ΙΤΕ) και το Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ). 

INGENIUM logo   Ιστοσελίδα του INGENIUM University

 

 

Πολιτική Ποιότητας Εκπαίδευσης

 

Η Δια Βίου Μάθηση έχει αναγνωριστεί ως στρατηγικός πυλώνας του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης από την ίδρυση του. Διαχρονικά διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο στην ενίσχυση της Κοινωνικής Αποστολής (Social Dimension) της Ανώτατης Εκπαίδευσης και υλοποιεί πολιτικές – στρατηγικές, σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο, με στόχο  την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων και την ανάπτυξη του ατόμου σε προσωπικό και κοινωνικό – οικονομικό επίπεδο. Βασικές αρχές όπως η ισότητα και η συμπερίληψη επιτυγχάνονται μέσω της συνέργειας με φορείς που δρουν σε διάφορα πεδία (πχ υγεία, κοινωνική πρόνοια, μετανάστευση, απασχόληση κτλ), προκειμένου να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον ευκαιριών και χωρίς αποκλεισμούς και να προάγουν την ισότητα, την πολυμορφία και την ένταξη των ατόμων, στο διαρκώς μεταβαλλόμενο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον.

Έπειτα από μελέτες και σύμφωνα με τον ΕΧΑΕ, (https://ehea.info/page-lifelong-learning) έχει διαπιστωθεί ότι η Δια Βίου Μάθηση, μπορεί να έχει διάφορες μορφές και πτυχές:

  • Ως μέσω, προώθησης της ισότητας, των ίσων ευκαιριών και της βελτίωσης της ποιότητας ζωής, τα οποία εξασφαλίζουν την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε προσαρμοστικά μαθησιακά περιβάλλοντα για σπουδαστές όλων των ηλικιών, συμπεριλαμβανομένου του μηχανισμού για την αύξηση της απασχολησιμότητας, της αναβάθμισης των δεξιοτήτων και της επανεκπαίδευσης
  • Ως μηχανισμός για την οικοδόμηση της κοινωνίας και της οικονομίας της γνώσης, για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ανταγωνιστικότητας και της χρήσης νέων τεχνολογιών

Η διαδικασία μάθησης γίνεται με εναλλακτικές και ευέλικτες μορφές μάθησης ( σύγχρονη, ασύγχρονη και μεικτή μέθοδος διδασκαλίας) κι αυτό αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Διά Βίου μάθησης, καθώς επιτρέπει στα άτομα να αποκτήσουν πρόσβαση σε κύκλους σπουδών ή/και σε προγράμματα σπουδών που εδράζονται στα εργασιακά ενδιαφέροντα ή/και στην απασχολησιμότητα των ατόμων αλλά και στην προσωπική τους ανάπτυξη. Η Δια Βίου Μάθηση υπόκειται στην αρχή της δημόσιας ευθύνης, θα πρέπει να διασφαλίζεται η προσβασιμότητα, η ποιότητα της παροχής και η διαφάνεια των πληροφοριών. Τέλος, οι συνέργειές μεταξύ των Ιδρυμάτων και της ευρύτερης κοινωνίας της οικονομίας, είναι απαραίτητο συστατικό για την επίτευξη των στόχων της Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κρήτης, υιοθετεί και εφαρμόζει τις Αρχές που θέτει ο Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης. Οργανώνει πάσης φύσεως εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα μη τυπικής και άτυπης μάθησης (εκτός τυπικής εκπαίδευσης). Προωθεί τη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη σύγχρονη κοινωνικο-οικονομική πραγματικότητα, συμβάλλοντας ποιοτικά, στην επανειδίκευση, την επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων, ικανοτήτων, δεξιοτήτων με στόχο την αύξηση της απασχολησιμότητας, την ενίσχυση της κινητικότητας, την κατοχύρωση της ισότητας ευκαιριών στην κοινωνία της γνώσης και στην ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής.

Τέλος, το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΠΚ έχει υιοθετήσει τη θεμελιώδη Αρχή της UNESCO για τη «Διασφάλιση του δικαιώματος σε ποιοτική εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής» του ατόμου σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της https://unesdoc.unesco.org/search/N-EXPLORE-daa4b009-6d29-4be1-abe7-ff182baf24cf και ανταποκρίνεται στον 4ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης ¨Ποιοτική Εκπαίδευση¨ https://www.un.org/sustainabledevelopment/education/ και εργάζεται εντατικά προς την κατεύθυνση αυτή.

Η ποιοτική εκπαίδευση, αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για το Ίδρυμα και το ΚΕΔΙΒΙΜ. Η αξιολόγηση των προγραμμάτων, πραγματοποιείται μετά την ολοκλήρωση κάθε προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους αλλά και από τους επιστημονικά υπεύθυνους. Τα ερωτηματολόγια, μεταξύ άλλων διερευνούν το βαθμό ικανοποίησης από το επιμορφωτικό πρόγραμμα μέσα διάφορες θεματικές ενότητες (μαθησιακοί στόχοι, μαθησιακά αποτελέσματα, εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικό υλικό, διδάσκοντες/σκουσες, υποδομές, μέθοδοι διδασκαλίας, οργάνωση της διδασκαλίας κα). Μέσα από τα ερωτηματολόγια, δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες, να διατυπώσουν την άποψη τους, σε θέματα που αφορούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο σύνολο τους. Η Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης, αξιοποιεί τα αποτελέσματα, μέσω της ανάλυσης και επεξεργασίας των απαντήσεων και προβαίνει στις αντίστοιχες βελτιώσεις – τροποποιήσεις. Σε βάθος 3ετίας που εφαρμόζεται η αξιολόγηση από τους συμμετέχοντες, ο γενικός βαθμός ικανοποίησης είναι άνω του 70%, σύμφωνα με τις ενοποιημένες απαντήσεις, ανά ημερολογιακό έτος

Για την επίτευξη των παραπάνω, το Κέντρο Επιμόρφωσης Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κρήτης έχει:

  • θέσει ως στρατηγικούς στόχους: α) τη συνεργασία με Φορείς για την κατάρτιση ειδικών ομάδων (κατάρτιση ανέργων, κατάρτιση και απασχόληση ανέργων ηλικίας 25-45 στην ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων), β) στοχευμένη επιμόρφωση σε κρίσιμες επαγγελματικές ομάδες (πχ Ξεναγοί, Φαρμακοποιοί, Οδηγοί κτλ), γ) επιμόρφωση σε ανέργους και ευάλωτες κοινωνικά αμάδες, έπειτα από τη διάγνωση αναγκών για την επαναφορά τους στην αγορά εργασίας κα.
  • συνάψει μνημόνια συνεργασίας με Φορείς όπως UNISEF, Παιδικά Χωριά SOS, Υπουργείο Τουρισμού, ΔΥΠΑ (Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης) και έχουν υλοποιήσει προγράμματα σε συνεργασία. Κάθε πρόγραμμα, αντιστοιχεί σε έναν τουλάχιστον Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης https://kedivim.uoc.gr/index.php/en/engcourses/old-courses
  • συμπεριλάβει στην εκπτωτική πολιτική, ομάδες που προέρχονται από περιβάλλοντα με λιγότερες ευκαιρίες ή περιορισμένη πρόσβαση (χαμηλό οικογενειακό εισόδημα, ΑμΕΑ, άνεργοι/ες κτλ). Οι προπτυχιακοί φοιτητές καθώς οι υποψήφιοι διδάκτορες του Ιδρύματος, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ δωρεάν.
  • Υλοποιεί δωρεάν προγράμματα, στα οποία μπορούν να συμμετέχουν όλα τα άτομα ανεξαρτήτου φύλου, εθνικότητας, θρησκείας, ΑμΕΑ κτλ

Το Ίδρυμα, το Συμβούλιο και η Ομάδα του ΚΕΔΙΒΙΜ, στοχεύει στην αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών και την απόλυτη ικανοποίηση στους συμμετέχοντες, μέσα από τις δράσεις που υλοποιεί το Κέντρο, σε σύγχρονα, καινοτόμα και ανταγωνιστικά αντικείμενα, το οποία προσφέρονται με κάθε πρόσφορο μέσω, στους ενδιαφερόμενους, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και στις Αρχές που τα διέπουν.

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Τρόπος διδασκαλίας
  2. Πολιτική Ποιότητας
  3. Πιστοποιητικά Επιμόρφωσης
  4. Ρυθμιστικό Πλαίσιο Λειτουργίας

Σελίδα 1 από 2

  • 1
  • 2

banner

Login Form

Προβολή
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Popular Tags

  • Παλαιό 156
  • Βιώσιμη Ανάπτυξη 107
  • ALL 69
  • elearning 61
  • Ανακοινώσεις 2022-2023 49
  • face2face 38
  • Αγγλικά 35
  • SDG 33
  • Συνεργασίες 2022-2023 28
  • Νέο 25
  • blended 21
  • Ενεργό 20
  • Announcements 2022-2023 11

Κ.Ε.Δι.Βι.Μ.

Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης
του Πανεπιστημίου Κρήτης.

uoc logo white bg

Υποβολή παραπόνων / ενστάσεων

 

Ακολουθήστε μας

               

Επικοινωνία

email: kedivim AT uoc.gr

Αικατερίνη Τσαλίμη
Αναπλ. Προϊσταμένη
Τηλ: 2810 393660
email: katerina.tsalimi ΑΤ uoc.gr

Μαρία Παρτάλη
Γραμματεία
Τηλ: 2810 393661
email: partalim AT uoc.gr

Κωνσταντίνα Πυργιωτάκη
Γραμματεία
Τηλ: 2810 393662
email: kpirgiotaki AT uoc.gr

Τοποθεσία

Πανεπιστήμιο Κρήτης
Πανεπιστημιούπολη Βουτών
Τ.Κ.: 70013
Βασιλικά Βουτών,Ηράκλειο
Κτίριο Διοίκησης ΙΙ
Γραφείο 207
Οδηγίες πρόσβασης

Διαχείριση

Προβολή
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Copyright © 2025 ΚΕΔΙΒΙΜ - Πανεπιστήμιο Κρήτης. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Υποστήριξη: Μονάδα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Πανεπιστήμιο Κρήτης