Το Κέντρο επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.E.A] διοργανώνουν επιδοτούμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Προηγμένες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες στο Σύγχρονο Σχολείο: Από τη Θεωρία στην Πράξη».
Σκοπός
|
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει ως σκοπό να εφοδιάσει τους επιμορφούμενους με μεθόδους, εργαλεία και εφαρμογές ώστε να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης των προηγμένων εκπαιδευτικών τεχνολογιών διαδικτύου/Τ.Π.Ε στην δια ζώσης και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τόσο στο επίπεδο Α΄θμιας όσο και της Β’θμιας εκπαίδευσης, εστιάζοντας συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμηση της γνώσης, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας.
|
Εκπαιδευτικοί στόχοι προγράμματος
|
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
σε επίπεδο γνώσεων
|
- Να αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην σχολική τάξη (ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών δεξιοτήτων, Δυναμική της ομάδας, ΤΠΕ και Θεωρίες Μάθησης κλπ).
- Να διακρίνουν τις βασικές αρχές παιδαγωγικού σχεδιασμού συνεργατικών περιβαλλόντων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τόσο στην δια ζώσης όσο και στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση.
- Να συγκρίνουν και να συσχετίζουν τις βασικές αρχές και τα βήματα παιδαγωγικής αξιοποίησης εφαρμογών ΤΠΕ στην σχολική τάξη (διαδικτυακά παιγνίδια, web 2.0, ψηφιακή αφήγηση, σχεδιασμός ιστοσελίδων κλπ)
- Να διατυπώνουν και να υποβάλλουν ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό σενάριο παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην σχολική τάξη, εστιάζοντας συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμηση της γνώσης, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας.
|
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
σε επίπεδο δεξιοτήτων
|
- Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σε πραγματικές συνθήκες δραστηριότητες σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης, αξιοποιώντας παιδαγωγικά τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σε πραγματικές συνθήκες, συνεργατικά περιβάλλοντα ψηφιακής αφήγησης.
- Να σχεδιάζουν και να δημιουργούν εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
- Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σε πραγματικές συνθήκες διδακτικά σενάρια με έμφαση στην παιδαγωγική αξιοποίηση προηγμένων εκπαιδευτικών τεχνολογιών (διαδικτυακά παιγνίδια, εφαρμογές web 2.0).
|
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
σε επίπεδο ικανοτήτων /στάσεων
|
- Να υιοθετήσουν τη σημασία/ αναγκαιότητα της παιδαγωγικής αξιοποίησης των προηγμένων εκπαιδευτικών Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη (Δια ζωής & εξ Αποστάσεως)
- Να υπερασπίζονται την αναγκαιότητα της ενθάρρυνσης της συνεργατικής μάθησης στο σχολικό περιβάλλον (Δια ζωής & εξ Αποστάσεως)
- Να υιοθετούν την σημασία καλλιέργειας της διερευνητικής οικοδόμησης της γνώσης με έμφαση στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας στην εκπαιδευτική πράξη (Δια ζωής & εξ Αποστάσεως)
|
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ πατήστε εδώ
Διδακτικές ενότητες
|
Διάρκεια διδακτικών ενοτήτων / ώρες
|
1. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ
|
6
|
2. Συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης - Δυναμική της ομάδας
|
4
|
3. Τα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης στην εκπαιδευτική πράξη Ι: Αρχές, θεωρία και βασικά χαρακτηριστικά
|
4
|
4. Τα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης στην εκπαιδευτική πράξη ΙΙ: Βασικές εφαρμογές και Παιδαγωγική αξιοποίηση
|
8
|
5. Σύγχρονα Περιβάλλοντα Συνεργατικής Μάθησης: Η πλατφόρμα webex
|
6
|
6. Ασύγχρονα Περιβάλλοντα Συνεργατικής Μάθησης Ι: Η ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα της e-me
|
8
|
7. Ασύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης ΙΙ: Η ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα της eclass
|
8
|
8. Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
|
4
|
9. Διαδικτυακές εφαρμογές στην εκπαιδευτική διαδικασία
|
10
|
10. Η Ψηφιακή Αφήγηση στο Σύγχρονο Σχολείο
|
8
|
11. Σχεδιασμός – Δημιουργία Εκπαιδευτικής Ιστοσελίδας
|
4
|
12. Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Σεναρίου
|
10
|
ΣΥΝΟΛΟ 12
|
80
|
Π. Αναστασιάδης
Δείτε το βιογραφικό του εδώ
Εκπαιδευτές
Επιστημονικός Υπεύθυνος του επιμορφωτικού προγράμματος είναι ο κ. Αναστασιάδης Παναγιώτης,
Καθηγητής Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, Διευθυντής του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α .
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΕΔΩ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Καθηγητής Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης [eLearning] του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Ιδρυτής και Διευθυντής του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.E.A].
Καθηγητής Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – ΕΚΠΑ
ΦΙΛΙΠΠΟΥΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΚΩΤΣΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΣΥΝΝΕΦΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ, ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΠΡΕΝΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΣΑΛΟΥΣΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.
ΠΑΝΑΝΑΚΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (E-LEARNING) – Π.Τ.Δ.Ε Π.Κ.