ΚΕΔΙΒΙΜ
Πληροφορίες για το ΚΕΔΙΒΙΜ
Σκοπός
Όργανα διοίκησης
Ρυθμιστικό πλαίσιο
Πολιτική Ποιότητας
Πολιτική Ποιότητας Εκπαίδευσης
Πολιτική προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
Προγράμματα
Όλα τα προγράμματα
Προσφερόμενα
Αρχείο προγραμμάτων
Ανά μέθοδο υλοποίησης
Εξ αποστάσεως
Διά ζώσης
Blended
Ανά θεματικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γεωργικές Επιστήμες και Κτηνιατρική
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
Κοινωνικές Επιστήμες
Φυσικές Επιστήμες
Πολλαπλά Επιστημονικά Πεδία
English Courses
Χρήσιμα έντυπα
Πιστοποιητικά Επιμόρφωσης
Τρόπος διδασκαλίας
MOOC
Μητρώο Εκπαιδευτών
Κανονισμός Μητρώου Εκπαιδευτών
Αίτηση ένταξης στο μητρώο
Συνεργασίες
ΔΟ.ΔΙ.ΣΤΑ.
INGENIUM University
E-Learn
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
Εγχειρίδιο Χρήσης
Αίτηση
Αίτηση συμμετοχής σε πρόγραμμα
Εισάγετε μέρος του τίτλου.
Εμφάνιση #
5
10
15
20
25
30
50
100
Όλα
ICT in Outdoor & Adventure Inclusive Education: Discover Greek History, Arts & Culture
LIFE on mARTs: Science through Art
LIFE on mARTs: Η Επιστήμη μέσα από την Τέχνη
Γνωσιακή – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία
Γνωσιακή – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία
Γνωσιακή – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία
Γνωσιακή – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία
Δράση citizen science για τα σχολεία “Youth for Diagnostics”.
Η διερεύνηση των ισχυρισμών ενός ανήλικου θύματος κακοποίησης: η τέχνη και η τεχνική της λήψης της κατάθεσης (απευθύνεται σε στελέχη Αστυνομικού Σώματος).
Η διερεύνηση των ισχυρισμών ενός ανήλικου θύματος κακοποίησης: η τέχνη και η τεχνική της λήψης της κατάθεσης (απευθύνεται σε Ψυχολόγους).
Πανεπιστήμιο Τρίτης Ηλικίας
Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών
Τα Δικαιώματα του Παιδιού στο Νηπιαγωγείο
Ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του/της ξεναγού στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του/της ξεναγού στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του/της ξεναγού στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
ΤΑΧΥΡΥΘΜΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ – ΕΥΖΩΙΑ ΙΧΘΥΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ
Υπεύθυνος Σχεδιασμού και Ανάπτυξης eLearning & Blended Learning Συνεργατικών Περιβαλλόντων για Επιχειρήσεις και Οργανισμούς
1
2
Σελίδα 2 από 2